استفاده از شبکههای اجتماعی در ایران به شدت افزایش داشته است و یکی از بهترین راههای تبلیغات، شبکههای اجتماعی هستند.(اینستاگرام) با توجه به همه گیر بودن شبکه اجتماعی اینستاگرام، این نرم افزار یک هدف مناسب برای تبلیغات کسب و کار شما است. شما با انجام تبلیغات نوین مویرگی اینستاگرام میتوانید برند خود را به صورت انبوه در سراسر ایران معرفی نمایید. یکی دیگر از مزیتهای تبلیغات اینستاگرام، توانایی تعامل با کاربران است، شرکتهای بسیاری با راه انداختن کمپینهای تبلیغاتی اقدام به تبلیغات اینستاگرام خود میکنند و موفقیتهای چشمگیری داشته اند. چون در این فضا کاربر به راحتی با شما در ارتباط است و نظر خود را درباره برند شما اعلام میکند، به شما پیام میدهدمطالب شما رو میخواند عکسهای جذاب شما رو لایک میکند و علاقه مندیهای خود را مشخص میکند. تبلیغات اینستاگرام شاید یکی از بهترین روشهای تبلیغات در حال حاضر باشد. شما با هزینه ای اندک، بدون هیچ گونه زحمتی برند خود را مطرح مینمایید.با تبلیغات مشخص. روشهای متفاوتی برای تبلیغات اینستاگرام وحود دارد که شما باید با توجه به نیاز خود برترین آنها را انتخاب میکنید. آموزش تبلیغات اینستاگرام
گام اول : ساخت پیج اینستاگرام : اولین قدم برای شروع تبلیغات اینستاگرام ، ساخت یک پیج اصولی است. شما باید در این پیج اطلاعات کسب و کار خود را به صورت کامل بنویسید طراحی کنید و هشتگ گذاری .توجه داشته باشید که نامی کاملا منطبق با کسب و کار خود انتخاب نمایید از نامهای مخفف یک کلمه یا شرکت پرهیز کنید و حتما لوگو خود را به عنوان تصویر پروفایل خود قرار دهید از تصاویر مبهم شرکت و طبیعت پرهیز کنید و برای شروع دوستان خود را فالو کنید.
گام دوم: تبدیل پیج اینستاگرام به پیج کاری یکی از مواردی که در پیج کاری خود بهتر است رعایت کنید، تبدیل پیج اینستاگرام خود به یک پیج کاری است. شاید دیده باشید در برخی از پیجهای اینستاگرام، دکمههای متفاواتی مانند تماس، آدرس و ایمیل وجود دارد. این اکانت ها به اکانت کاری تبدیل شده اندو برنامه ریزی ادمین برای بیزینس است تا استفاده شخصی. برای اینکار شما باید ابتدا یک پیج در فیسبوک بسازید و سپس اکانت اینستاگرام خود را به پیج فیسبوک خود متصل نمایید. با اینکار پیج شما تبدیل به یک پیج کاری شده و میتوانید دکمه هایی مانند تماس و ایمیل و ادرس را به پیج خود اضافه کنید علاوه بر این شما میتوانید آماری دقیق از پیج خود را مشاهده کنید که در تبلیغات اینستاگرام کمک بسیاری به شما خواهد کرد. شما قادر خواهید بود تا آمار بازدید کاربران از پروفایل، میزان توجه به پست ها، میزان کلیک بر روی وبسایت وتعداد لایک ها ... را به صورت دقیق مشاهده نمایید.
گام سوم: استراتژی کسب و کار خب ! شما یک پیج اینستاگرام کاری ایجاد کردید و حالا باید شروع به کار کنید. اما قبل از اینکه پستی ارسال کنید کمی فکر کنیدبرای چه محصولاتی پست میگذارید ؟محتوای که انتخاب میکنید کپی نباشد و تبلیغات اینستاگرام را به صورت هدفمند پیش ببرید. با کمی تحقیق و مطالعه متوجه خواهید شد مشتریان شماو کاربران در اینستاگرام، بیشتر به دنبال چه نوع محتوایی هستند. برای این کار میتوانید پیجهای رقیبانتان را که دارای فالوور فعال هستند را بررسی نمایید و بررسی کنید کدام محتوا دارای لایک و کامنت بیشتری هستند پس میتوانید با صرف کمی زمان، این مورد را بیابید.تیم تبلیغات نوین مویرگی برای مشاوره رایگان در خدمت کاربران عزیز است.
گام چهارم : شناخت تبلیغات اینستاگرام حالا شما میدانید چه محتوایی باید ارسال کنید و شناخت مناسبی نسبت به مشتریان خود پیدا کرده اید. اما پستهای خود را در چه زمانی باید ارسال کنید ؟ زمان ارسال پست در تبلیغات اینستاگرام بسیار مهم است و در هر کسب و کاری متفاوت است. شما باید با توجه به کسب و کار خود و مشتریانی که با شما در ارتباط هستند، این زمان را به دست آورید. یکی از فاکتورهای بسیار مهم در تبلیغات اینستاگرام، سن کاربران است. اگر موضوع کسب و کار شما مربوط به نوجوانان و جوانان است یعنی محصولات شما مرتبط با اون شرایط سنی است معمولا اوایل صبح نمیتواند تایم مناسبی برای ارسال پست باشدو باید در ساعات غروب و عصر نسبت به پست گذاری اقدام کنید. ولی اگر موضوع کاری شما مرتبط با کارمندان است ابتدای صبح میتواند زمان بسیاری خوبی برای تبلیغات اینستاگرام شما باشد.چرا که معمولا کارمندان با گوشی هوشمند خود ارتباط نزدیکی در هنگام کار دارند نکته مهم: شروع تبلیغات اینستاگرام به این فکر نکنید که حالا که پیج خود را تازه طراحی کرده اید، نباید فعالیت خوبی در آن داشته باشید. یک بازه زمانی را در نظر بگیرید (برای مثال هر 2 روز ) و طبق آن پستهای خود را ارسال کنید. در ارسال پستهای خود استفاده از هشتگ ها را فراموش نکنید .و از متنهای که استفاده میکندی تولید هشتگ کنید، یکی از ارکان تبلیغات اینستاگرام، استفاده از هشتگ ها است. اینکار به کاربران کمک میکند تا شما را راحت تر پیدا کنند و هنگام جستجو هشتگهای شما هستند که پیج شمارو معرفی مکینند و به کسب و کار شما فرصت دیده شدن بیشتری میدهد. در خصوص هشتگ گذاری اختصاصی با مشاورین و کارشناسان ما در ارتباط باشید
گام پنجم : تبلیغات اینستاگرام با تمام امکانات اینستاگرام امکانات جذاب و متفاوتی را به کاربران ارائه میکند، شما میتوانید ویدئو ارسال کنید، در روز تعداد زیادی استوری بگذارید، در استوری ها نظر سنجی برگزار کنید موزیک بارگذاری کنید .مسابقه یا معما مطرح کنید و ... اگر به دنبال موفقیت در تبلیغات اینستاگرام هستید، استفاده از این امکانات را فراموش نکنید، شما باید از تمامی این ویژگی ها برای تبلیغات اینستاگرام خود استفاده نمایید. پستهای خود را به هر دو صورت عکس و ویدئو ارسال کنید و از استوری استفاده کنیدمنظور اینکه از تمامی امکانات بصورت صحیح و برنامه ریزی شده استفاده کنید.
گام ششم: افزایش فالوور اینستاگرام حالا شما یک پیج اینستاگرام دارید که میدانید چطور باید آن را اداره کنید، پست ها را در چه زمانی ارسال کنید و چه تعدا پست در روز ارسال کنید. اما برای افزایش فالوور باید چه کاری انجام دهید ؟ مواردی که در بالا گفته شد، به خودی خود، میتواند به افزایش فالوور اینستاگرام شما کمک کند اما به اندازه ای نیست که بتواند کسب و کار شما را به خوبی گسترش دهد و تبلیغات اینستاگرام شما را تکمیل نماید. اما بهترین راهکار چیست ؟ خرید فالوور هدفمند با موضوع پیج شما در حال حاضر بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام است. در این روش افرادی شما را فالو میکنند که علاقه مند به موضوع کاری شما هستند و میتوانند برای شما به مشتری تبدیل شوند. این روش بسیار ساده است و نیاز به هیچ گونه دانش تخصصی ندارد. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر و مقایسه انواع سیستمهای خرید فالوور بطور رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.و این نکته را در نظر داشته باشید به هیچ عنوان فالوور فیک نخرید(تبلیغات نوین مویرگی این امکان رو به شما میدهد تا با پیچهای هدف اشنا شوید )
گام هفتم : تعامل با کاربران نکنه بسیار مهمی است وباید در نظر بگیرید هرچقدر شما پستهای مناسب در پیج اینستاگرام خود قرار دهید و هر چقدر هم که فالوورهای فعالی داشته باشید اگر با آنها در تعامل نباشید.یعنی نظر دهی کنید .پستهای انان را لایک کنید .کامنت بگذارید، تبلیغات اینستاگرام شما کامل نمیشود. شما باید به خوبی با فالوورهایتان تعامل برقرار کنید و با آنها در ارتباط باشید. یکی از روشهای تعامل با کاربران همانطور که گفته شد ایجاد نظر سنجی در استوری است. با توجه به تحقیقات انجام شده این کار توجه فالوور ها را تا 100 درصد نسبت به استوری ساده افزایش میدهد و شما میتوانید با این کار به خوبی با کاربرانتان ارتباط برقرار کنید یکی دیگر از روشهای تعامل با کاربر، استفاده از درخواست کامنت است، شما میتوانید سوالی را مطرح نمایید و از کاربرانتان درخواست نمایید تا در کامنت ها پاسخگوی سوال شما باشند در یک زمان مشخصی، سعی کنید سوالی را مطرح نمایید که کاربران علاقه مند به پاسخگویی به آن باشند.برای مشاوره چگونگی تعامل به کارشناسان تبلیغات نوبن مویرگی اشنا شوید
گام هشتم: تداوم تبلیغات ایسنتاگرام زمانی که پیج اینستاگرام شما قدرت کافی را به دست آورد، از تبلیغات پیچ دست نکشید و سعی کنید هر ماه تحقیقاتی بر روی فالوور هایتان انجام دهید تا بتوانید بهینه ترین زمان و بهینه ترین تعداد پست را به دست آورید.و زمان پست گذاری را برنامه ریزی کنید. تبلیغات در شبکههای اجتماعی بسیار برای کسب و کار شما مفید خواهد بود. اصول تبلیغات اینستاگرام اما هر فردی نمیتواند یک کمپین تبلیغاتی اینستاگرام را مدیریت کندکه تیم ما اماده پشتیبانی و پست گذاری برای پیج شما است. شما باید با اصول تبلیغات در شبکههای اجتماعی آشنا باشید و بتوانید به خوبی آنها را مدیریت کنید. شاید بتواند در مورد اصول تبلیغات در فضای اینترنت کتاب ها نوشت، اما موارد اساسی اصول تبلیغات اینساگرام را با هم مرور میکنیم. 1.تبلیغات نیاز به پیگیری دارد اگر تبلیغاتی انجام میدهید باید آن را به صورت حرفه ای پیگیری کنید. و بروز باشید شما باید بتوانید تعداد کاربران جذب شده از هر کمپین را ردگیری کنید و برای تبلیغات بعدی خود گزارشی مفصل در اختیار داشته باشید.این کار به شما کمک میکند تا تبلیغات بعدی خود را بهتر و هدفمندتر انجام دهید. اگر شما تبلیغاتی نامناسب داشته باشید و گزارشی از آن نداشته باشید، هیچگاه بهبودی در روش تبلیغاتی شما ایجاد نمیشود و پیشرفتی در این زمینه نخواهید داشت. 2.تبلیغات هدفمند نمایید در هر روش تبلیغاتی ای که انتخاب کرده اید سعی کنید هدفمند تبلیغ کنید. موضوع کاری شما باید با محیطی که در آن تبلیغ میکنید متناسب باشد تا کاربرانی که جذب میکنید را راحت تر بتوانید به مشتری تبدیل کنید. اگر تبلیغات شما متناسب با موضوع کاری شما نباشد، مسیری سخت برای تبدیل فالوور ها به مشتری در پیش خواهید داشت.شما با مشورت از کارشناسان تیم تبلیغات نوین مویرگی براحتی میتوانید پیچ خودتان را به ما بسپارید.